fbpx

Աշխատակիցների տեսակները և նրանց մոտիվացիան

14.01.2021 0 Մեկնաբանություն

  Շատերի համար մոտիվացիայի հարցը տարօրինակ կթվա: Շատերն առաջնորդվում են  հետևյալ  սկզբունքով․  «Ավելի շատ վճարիր. Դա է աշխատելու շարժառիթը …»  հաշվի չառնելով  թե ինչպես է դա  ազդում աշխատակցի և նրա աշխատանքի վրա: Փորձը  ցույց  է տալիս, որ աշխատավարձի բարձրացումից բառացիորեն 4 ամիս անց աշխատողների մոտիվացիան վերադառնում է նորմայի: Աշխատակիցները սովորում են եկամտի նոր մակարդակի, և դա այլևս չի դիտվում որպես պարգև: Եվ աշխատանքի մեջ ներգրավվածության այն մակարդակը, որը եղել է 3-4 ամիս առաջ, վերադարձնելու համար անհրաժեշտ է կրկին ու կրկին բարձրացնել աշխատավարձը:   Ոմանց համար փողն իսկապես դրդապատճառ կլինի, բայց ոչ բոլորի համար: Սա չի նշանակում, որ մարդուն չի հետաքրքրում, թե որքան է նա վաստակում: Ոչ Չափազանցելու կարիք չկա: Պարզապես թիմը, ազատության աստիճանը, ընկերության անվանումը կարող են լինել առաջին տեղում, իսկ փողը `երկրորդ տեղում: Կա միայն մեկ եզրակացություն. Դուք չեք կարող ընտրել մեկ տիպի մոտիվացիա բոլոր աշխատողների համար: Պայմանականորեն, աշխատողները կարող են բաժանվել հինգ 5 տեսակի և յուրաքանչյուրի համար ընտրել իրենց սեփական խթանները:

1 տեսակ ՝ պետական ​​աշխատող ։  Աշխատողների հավաքական կերպար է:  Այս տեսակին պատկանող աշխատակիցների համար կարևոր է  կայունությունը՝   աշխատանք 9: 00-ից 18: 00-ն, լանչը ՝ 13-14-ը , և առանց հետաձգումների: Նման աշխատողները կբավարարվեն ցածր աշխատավարձով, գլխավորն այն է, որ այն ժամանակին տրվի: Նրանք չեն լքում իրենց հարմարավետության գոտին և երկար տարիներ կարող են աշխատել նույն  կազմակերպությունում:Այս  տեսակին պատկանող  աշխատակիցը  չի սիրում աշխատանքից հետո մնալ, գնալ կորպորատիվ երեկույթների, մեկնել գործուղումների: Նա հետևում է հրահանգներին և չի առանձնանում ամբոխից:

Ինչպե՞ս մոտիվացնել։  Նրանց  համար  իդիեալական  խթանը   ազատ ժամանակն է: Եթե ​​այս տեսակին պատկանող  աշխատակիցը  ստանում է արձակուրդային օր կամ ավելի շուտ աշխատանքից հեռանալու թույլտվություն `պլանը գերակատարելու համար, դա ավելի շատ խթան է, քան գումարը: Նման աշխատակիցներին տվեք հստակ հրահանգներ, թե ինչպես աշխատել, ժամանակին վճարեք աշխատավարձերը և փորձեք չխախտել նրանց անձնական տարածքը:

2 տեսակ ՝  նյութական։  Այստեղ անունն ինքնին խոսում է: Կյանքի իմաստը այս տեսակի աշխատողների համար փողի մեջ է։ Այս տեսակին պատկանող  աշխատակիցները   պատրաստ են աշխատել 24 ժամ և աշխատավարձի բարձրացման համար երկար ճանապարհորդությունների մեկնել: Նման աշխատողը կգնա մեկ այլ ընկերություն, եթե նրանք վճարեն 5-7% ավելի շատ:

 Հարցազրույցի ժամանակ այդպիսի աշխատակցին ոչ թե հետաքրքրում է պարտականությունների ցանկը, այլ աշխատավարձը. Ինչպես է վճարվում արտաժամյա աշխատանքը և ինչի վրա կարելի է հաշվել բոնուսները: Նման աշխատողների համար  անհնար ոչինչ  չկա, եթե կարողանաք լավ  վճարել նրանց: 

Ինչպե՞ս մոտիվացնել: Այս տեսակի համար  գլխավոր   նյութականն   խթանն է: Նա կկատարի իր առաջադրանքը և   պետք չէ վերահսկել  նրանց  աշխատանքը, բավական է ասել, թե ինչպես կարելի է ավելի շատ վաստակել և  վերջ … Եվ  նա ինքն իրեն կկարողանա գլուխ հանել))։

3տեսակ՝  կարգավիճակային։  Այս տեսակին պատկանող  աշխատակիցն  ուզում է ավելի լավը լինել, քան մյուսները: Աշխատավարձը նրա համար այնքան կարևոր չէ, որքան այն ընկերության անվանումը, որում նա աշխատում է: Դժվար թե նա հարցազրույցի գնա անհատ ձեռնարկատիրոջ կամ քիչ հայտնի ընկերության հետ:  Նման աշխատակիցները նախընտրում են հայտնի ապրանքանիշերի հագուստները և թանկարժեք մեքենաները, նույնիսկ եթե այդ ծախսերը այնքան էլ չեն տեղավորվում նրա բյուջեի մեջ: Գլխավորը «տեսարան ունենալն» է։

Ինչպե՞ս մոտիվացնել: Ճանաչել նրանց    գերազանցությունը մյուս աշխատակիցների նկատմամբ:  Այս տեսակին պատկանող   աշխատակիցներիի համար կարևոր են ոչ թե ձեռքբերումները, այլ այն, որ ուրիշները իմանան դրա մասին:

  Գովաբանեք նրանց հրապարակավ, շնորհեք արտոնություններ ՝ անվճար կայանատեղի,   և այլն: 

4 տեսակ ՝ արդյունքային։ Այս տեսակին պատկանող  աշխատակիցների համար   կարևոր է լուծել իրենց աշխատանքում բարդ խնդիրները: Այս տեսակին պատկանող  աշխատակիցներին կարող  է  ձանձրացնել ամեն  օր նույն ռիթմով աշխատանքը՝  այսինքն եթե նրանք ամեն օր անեն նույն աշխատանքը  նրանք  շատ շուտ կձանձրանան և կսկսեն  նոր  աշխատանքի մասին մտածել։  Նրանք չեն  խոսում ընդհանուր արտահայտություններով, այլ ամեն ինչ բացատրում են քայլ առ քայլ:   Նման աշխատակիցը կարող  է  աշխատել նաև  աշխատանքային ժամից  դուրս    և արձագանքել  էլեկտրոնային նամակներին հանգստյան օրերին :

Ինչպե՞ս մոտիվացնել: Նոր նպատակներ դրեք նրա առջև և վստահեք նրան աշխատել հետաքրքիր նախագծերի վրա: Ամենից լավը այս  տեսակը կարող  է  աշխատել նյութական  տեսակի հետ համատեղ: Առաջինը ամեն ինչ անում է արդյունավետ, բայց ֆինանսապես ոչ միշտ եկամտաբեր, իսկ  երկրորդը կկարողանա փոփոխել և դրամայնացնել ցանկացած նախագիծ:

5 տեսակ ՝ ռոմանտիկ։ «Ռոմանտիկները» միշտ ունեն բազմաթիվ գաղափարներ, անավարտ նախագծեր կամ տարբեր ոլորտների բիզնեսներ: Նրանք սիրում են սովորել, բայց չեն բարելավում մեկ ոլորտով: Այս տեսակը լույսի արագությամբ գաղափարներ է առաջացնում, բայց ժամանակ չի ունենում դրանք կյանքի կոչել: Նրանք միշտ առաջարկում են գործունեության նոր ուղղություններ կամ ոչ ստանդարտ մոտեցումներ, բայց իրենք չեն ավարտում խնդիրը:

Ինչպե՞ս մոտիվացնել։  Նրանց  վախեցնում է իրենց  գախափարնեիի  քննադատությունը, իսկ նրանց  գախափարներին  տրված  աջակցությունը կարող  է լավ խթան հանդիսանալ։Այս տեսակի աշխատակիցը  դժվար թե  միայնակ  կարողա արդյունավետ լինել։  Նման մարդիկ պետք է շրջապատված լինեն այլ տիպի աշխատողներով.  Ցանկալի է   նյութական  կամ  արդյունքային  ։  Ռոմանտիկները լավ տիրապետում են շուկայավարմանը և PR- ին, բայց միայն որպես ընկերության գաղափարական ոգեշնչողներ, այլ ոչ թե իրենց իսկ գաղափարների իրականացնողներ:

  Աշխատակից  ընդունելիս  պետք  է հաշվի առնել աշխատակիցների տեսակները   քանի որ  ընկերությանը անհրաժեշտ է ամեն ինչ, բայց տարբեր պաշտոնների համար `  հավասարակշռությունը պահպանելու համար: «Ռոմանտիկների» ղեկավարները ոչ մի դեպքում չպետք է նույն ռոմանտիկներին վարձեն պաշտոնների համար … Հակառակ դեպքում նրանք, իրենց փայլուն գաղափարների հետ միասին, շուտով կընկնեն անդունդը:

Թողնել մեկնաբանություն

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվի