fbpx

Ինչպե՞ս ավելի արդյունավետ դարձնել թեկնածուների հավաքագրումը։ Կամ հավաքագրման ձագարի կիրառումը HR բաժնում

11.05.2021 0 Մեկնաբանություն

Յուրաքանչյուր մարկետոլոգ  ծանոթ է վաճառքի ձագարին: Այն օգնում է բացահայտել հաճախորդների կարիքները և կառուցել արտադրանքի խթանման ճիշտ ռազմավարություն: Բայց այս տեխնիկան չի   սահմանափակվում միայն մեկ բնագավառով: Այսօր այն արդյունավետորեն օգտագործվում է ՄՌԿ  բաժնում ՝ թույլ տալով արագ և ճշգրիտ կերպով բացահայտել սկզբնական փուլերում հավաքագրման հետ կապված խնդիրները և վերլուծություն կատարել աշխատանքի յուրաքանչյուր փուլում: Անմիջապես պետք է ամրագրվի, որ հավաքագրման ձագար կառուցելու միասնական համակարգ գոյություն չունի: Ամեն ինչ կախված է ընկերության առանձնահատկություններից, արդյունաբերությունից և այն խնդիրներից, որոնք ղեկավարը դնում է անձնակազմի առջև: Հետևաբար, այս հոդվածում մենք կներկայացնենք աշխատողների հավաքագրման համար ձագար կառուցելու ընդհանուր մեթոդները ․

Հավաքագրման ձագարի փուլեր

Հավաքագրման ձագարը ժամանակակից ֆունկցիոնալ վերլուծության գործիք է, որը թույլ է տալիս որոշել յուրաքանչյուր փուլում ընտրության արդյունավետությունը: Հավաքագրման սովորական ձագարը բաղկացած է 5 փուլից, որոնք օգնում են ընկերություններին ներգրավել, գնահատել և վարձել առկա լավագույն մարդկանց:

Փուլ 1. իդեալական թեկնածուի կազմումը

Այս փուլը կարելի է անվանել նաեւ զրո կամ նախապատրաստական: Կարևոր է կազմել այն թեկնածուի դիմանկարը, որը պետք է գտնեք (կրթություն, փորձ, հմտություններ) և որոշեք որոնման հիմնական ուղիները: Հավաքագրման դասական ձագարում այն ​​հաճախ չի ցուցադրվում, բայց դրա կարևորությունը չպետք է թերագնահատել:

Փուլ 2. Թեկնածուների ներգրավում

Սա ձագարի ամենալայն մասն է, քանի որ այս փուլում գործատուն տեղեկատվություն է հրապարակում թափուր տեղի մասին տարբեր կայքերում և տարբեր ալիքներով.

սոցիալական ցանցերը;

թեմատիկ ֆորումներ;

հաղորդագրության տախտակներ;

այլ աշխատակիցների առաջարկությունները և այլն:

Փուլ 3. Ներգնա հետադարձ կապի ներգրավում և մշակում

Այս փուլում գործատուն վերանայում է բոլոր դիմումները և նախատեսում է հարցազրույց, անցկացնում է նախնական ծանոթություն թեկնածուների հետ և անմիջական կապ հաստատում նրանց հետ:

Փուլ 4. Գնահատում և ընտրություն

Այս փուլում առկա է բոլոր դիմորդների կոշտ զննում ըստ նախորոշված ​​պարամետրերի:

Կախված ստացված թեկնածուների քանակից `մոտ 10-15% -ը պետք է անցնի հարցազրույցի և գնահատման փուլ: Այստեղ է, որ բացահայտվում է առաջին նախապատրաստական ​​փուլի կարևորությունը: Իսկապես, ընտրության արդյունավետությունն ընդհանուր առմամբ կախված կլինի թեկնածուի որոնման ճիշտ կազմված քարտեզից և նրան ուղղված հարցերից:

Այս փուլում, կախված նախագծի առանձնահատկություններից, կարող են իրականացվել տարբեր փորձարկումներ, փորձարկումներ և այլն:

Ձագարի այս փուլը, իր հերթին, կարող է բաղկացած լինել մի քանի քայլերից, երբ փորձագետների հետ վերջին հարցազրույցը կամ փորձաշրջանը կսահմանափակի թեկնածուների ընտրությունը: Փուլ 5. Վարձակալություն

Վերջնական փուլը ներառում է արդյունքի հասնելը: Ըստ այդմ, սա ձագարի ամենանեղ հատվածն է: Յուրաքանչյուր ընկերություն ունի իր սեփական վիճակագրությունը, որը ցույց է տալիս, թե քանի մարդ պետք է նախապես հրավիրվի հարցազրույցի ՝ մեկ թափուր աշխատատեղ հաջողությամբ լրացնելու համար: Երբեմն, մեկ մասնագետ վարձելու համար, դուք պետք է սկսեք մշակել 20-30 նպատակային կապ: Ամեն ինչ կախված է ծրագրի բարդությունից և առանձնահատկություններից: Ո՞րն է ձագարի որսը:

Պետք է հասկանալ, որ ձագարը միշտ չէ, որ կարող է 100% արդյունք տալ: Երբեմն անցնելով այս համակարգի բոլոր 5 փուլերը և ստանալով զրո արդյունք, դուք պետք է ամեն ինչ նորից սկսեք:

Փաստն այն է, որ ձագարը նախատեսված է ներգրավելու այն մարդկանց, ովքեր ներկայումս որոնման մեջ են: Եվ երբ խոսքը վերաբերում է առաջին փուլին և տարբեր աղբյուրներում թափուր պաշտոնի մասին տեղեկատվության տարածմանը, ապա հաշվի չի առնվում այն ​​փաստը, որ անհրաժեշտ մասնագետները կարող են ընդհանրապես աշխատանք չփնտրել:

Սխալ կարծիք կա, որքան ձագարի գագաթը ավելի լայն է, այնքան ավելի լավ արդյունք կարելի է ստանալ: Սովորական աշխատանք փնտրողների զանգվածային ներգրավման դեպքում նման օրենքը իսկապես գործում է: Բայց նեղ որակավորում ունեցող մասնագետ փնտրելիս  համակարգը հաճախ ձախողվում է: Ուստի յուրաքանչյուր  ՄՌ  մենեջեր հաշվի առնելով   ընկերության  առանձնահատկությունները   պետք է կազմի ինդիվիդուալ  հավաքգրման ձագար և վերջում նախնտրելի արդյունքին չհասնելու  պարագայում  դիտարկի և շտկի բոլոր սխալները ։

Թողնել մեկնաբանություն

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվի