fbpx

7 հիմնական հմտություններ ճգնաժամային պայմաններում հաջող կարիերայի համար

22.04.2021 0 Մեկնաբանություն

2020թ — ի համաճարակով պայմանավորված բոլոր  ոլորտները ենթարկվեցին  որոշակի  փոփոխությունների։ Որոշ ընկերություններ սկսեցին աշխատել առնցանց, մյուսները փոխեցին  իրենց գործունեության առանձնահատկությունները՝ վերափոխելով գործընթացներն ու առաջադրանքները: Համաճարակը ցույց տվեց, որ  միշտ պետք է  պատրաստ լինել  ճգնաժամային իրավիճակներին և  դրանցով պայմանավորված  փոփոխություններին։   Այդ  փոփոխություններին  անմասն չմնացին նաև աշխատակիցները,  քանի որ յուրաքանչյուր   Գործատուի համար շատ կարևոր է, որ  աշխատակիցը  հնարավորինս լավ կատարի իր առաջ  դրված   խնդիրները՝ հատկապես  ճգնաժամային պայմաններում։  Ուստի շատ կարևոր է   լինել  ճկուն   և   կարողանալ  հաղթահարել ցանկացած   իրավիճակ։

HrArmenia.am-ն առանձնացրել է     7  հմտություններ, որոնք  կօգնեն Ձեզ   հաջող  կարիերա  ունենալ նույնիսկ ճգնաժամային պայմաններում։

  1. Փոփոխություններին  հարմարվելու ունակություն

  Իհարկե, արագ հարմարվող աշխատողը կկարողանա լուծել բոլորովին նոր խնդիրներ, որոնք  կարող են առաջանալ  ճգնաժամային պայմաններում: Ուստի կարևոր է լինել ճկուն, կայծակնային արագությամբ միանալ նոր միջավայրին, արագորեն հարմարեցնել նոր իրողություններին հին մոտեցումները: Դա անելու համար զարգացրեք ձեր մտքի և մտածողության ճկունությունը:

  • Աշխատանքի վստահելի ոլորտ ինքնուրույն զարգացնելու ունակություն

Ղեկավարները գնահատում են յուրաքանչյուր աշխատողի  արժեքը: Նրանց համար կարևոր է տեսնել, որ դուք սիրով եք վերաբերվում աշխատանքին և ամեն ինչ անում եք (և ոչ միայն Ձեր պարտականությունների շրջանակներում) `ընկերության նպատակներին հասնելու համար: Միայն լավ աշխատելը բավարար չէ: Հիմա և միշտ պետք է լինել   նախաձեռնող: Հետևաբար, կատարեք ձեր խնդիրները 110% -ով, բարելավեք Ձեր արդյունքները, ավելացրեք Ձեր անձնական ներդրումը կազմակերպության հաջողության մեջ:

  •  Անընդհատ զարգանալու ունակություն

Թերևս ճգնաժամից առաջ կարելի էր   հանգիստ աշխատել ՝ չշտապելով: Բայց հիմա այլ հարց է: Ճգնաժամային  պայմաններում Գործատուները ընտրում են ոչ միայն վատ և լավ աշխատողի, այլ նույնիսկ լավ և գերազանց աշխատողի միջև, և Ձեր խնդիրն է դառնալ գերազանց: Դա անելու համար միաժամանակ պետք է  տիրապետել այլ ոլորտների։ Անկայունության շրջանում Դուք պետք է առավելագույնս օգտագործեք Ձեր ունակություններն ու գիտելիքները։

  • Կրեատիվ  մտածելակերպ

Սա կաղապարներից  դուրս մտածելու, աշխատանքային խնդիրների լուծման անսովոր, նոր ստեղծագործական ուղիներ փնտրելու կարողություն է:

Այժմ բոլոր մենեջերները մտածում են, թե  ինչպես բարելավել իրենց արդյունավետությունը: Ընկերություններին անհրաժեշտ են թարմ, ոչ ստանդարտ գաղափարներ: Գործատուները գնահատում են այն աշխատակիցներին, ովքեր կարող են առաջարկել լուծումներ՝ ցուցաբերելով  ոչ ստանդարտ մտածելակերպ:

  • Քննադատական ​​մտածողություն

Մարդու՝ առկա տեղեկատվությունը կասկածի տակ դնելու և տրամաբանորեն հիմնավորելու, այլընտրանք գտնելու ունակությունն է:

Կարևոր է  ոչ միայն  քննադատել եղած  տարբերակները,  այլև առաջարկել  հստակ, հիմնավորված   աշխատանքի ավելի հեռանկարային համակարգ:   

  • Նոր գաղափարներ իրականացնելու ունակություն

Կարևոր է ոչ միայն առաջարկել նորամուծություն և հաշվարկել դրա ազդեցությունը, այլև հնարավորության դեպքում իրականացնել այն: Այսինքն ՝ պատասխանատվություն ստանձնի՛ր Քո խոսքերի համար և կյանքի կոչի՛ր դրանք: Վերահսկի՛ր  Քո գաղափարի  կյանքի կոչելու բոլոր  փուլերը՝ գաղափարի  ստեղծումից մինչև   ի  կատար ածվելը։

  • Լարված   իրավիճակներում աշխատելու հմտություն

    Ճգնաժամային իրավիճակը մեծ ճնշում է գործադրում մեզ վրա, մեր հոգեկանի վրա: Մարդիկ խուճապի են մատնվում, կորցնում են վստահությունը, ինքնատիրապետումը: Բայց այսպիսի մտածելակերպով դու չես կարող բարձունքների հասնել: Ի վերջո, ղեկավարներին անհրաժեշտ են աշխատակիցներ, ովքեր սթրեսային պահերին արագ հավաքվում են և կարգավորում ցանկացած խնդիր: Ուրեմն եղի՛ր ուժեղ:   Ավելի քիչ խուճապ, ավելի շատ գործողություններ:

Ճգնաժամը կարող է լինել Քո մեկնարկային կետը  կարիերայի ստեղծման և/կամ զարացման համար: Գործի՛ր, զարգացրո՛ւ վերոնշյալ հմտությունները, և Դու  կկարողանաս պահպանել Քո դիրքը և նույնիսկ զարգացնել այն անկախ իրավիճակից:

Թողնել մեկնաբանություն

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվի