fbpx
Ինչպե՞ս արձակուրդից հետո վերադառնալ աշխատանքի առանց հետարձակուրդային սթրեսի

Ինչպե՞ս արձակուրդից հետո վերադառնալ աշխատանքի առանց հետարձակուրդային սթրեսի

19.01.2021 0 Մեկնաբանություն

Հաճախ  արձակուրդից հետո աշխատանքի անցնելով ՝ մարդիկ իրենց ավելի «կոտրված» են զգում իրենց, քան արձակուրդ մեկնելուց առաջ: Խնդիրը արձակուրդից  հետո   սխալ  ռիթմով աշխատանքին վերադառնալու մեջ է՝ ինչն էլ  հանգեցնում է  հետարձակուրդային սթրեսի։

Ստորև ներկայացնում ենք  մի քանի խորհուրդ  որի միջոցով  կկարողանաք   արձակուրդից  լիարժեք   վերադառնալ աշխատանքային  գրաֆիկի՝

  • Ճիշտ  պատրաստվեք  արձակուրդին

  Արձակուրդն առանց ցնցումների թողնելու համար նախ անհրաժեշտ է պատշաճ կերպով պատրաստվել դրան: Հիշեք, որ արձակուրդից առաջ անհնար է կատարել բոլոր հրատապ առաջադրանքները: Փոքր հարցերը կարող են լուծվել հանգստից հետո կամ ժամանակ ունենալու դեպքում:

Համոզվեք, որ կարևոր առաջադրանքները հանձնարարեք գործընկերներին: Հակառակ դեպքում, շատ  մեծ հավանականություն կա, որ  Ձեր արձակուրդը  կանցկացնեք    հեռախոսը կամ նոութբուքը ձեռքին: Պետք չէ նաև արձակուրդից անմիջապես առաջ սկսել նոր նախագիծ կամ զրուցել նոր հաճախորդների հետ: Ավելի լավ է, հնարավորության դեպքում, մեկնարկը հետաձգել մեկ այլ ժամանակի, երբ վերադառնաք հանգստից և լի եք էներգիայով:

  • Աշխատանքային ռեժիմը պետք է  սկսել  հնարավորինս  շուտ՝

Արձակուրդը   ճիշտ պլանավորելուց բացի կարևոր է նաև  արձակուրդից  ճիշտ վերադառնալու  պլանավորումը ուստի եթե ​​արձակուրդ եք մեկնում մեկ այլ երկիր, պլանավորեք ձեր ճանապարհորդությունն այնպես, որ վերադառնաք տուն աշխատանքի գնալուց առնվազն 2-3 օր առաջ: Այս օրերի ընթացքում դուք ժամանակ կունենաք հարմարվելու Ձեր առօրյա միջավայրին: Այս օրերին փորձեք քնել ձեր սովորական, աշխատանքային ռեժիմով ու շուտ արթնանալ: Ձեր մարմինը շնորհակալություն կհայտնի ձեզ, եթե վերադառնաք ճիշտ հուն ՝ նախքան ծանրաբեռնվածությունը սկսելը:

  • Փորձեք իմանալ ինչէ  կատարվել Ձեր  բացակայության  ընթացքում

Նախքան կրկին աշխատեք էլփոստի և աշխատանքային գործընթացի  մեջ սուզվելը, իմացեք, թե ինչ է տեղի ունեցել ձեր բացակայության ընթացքում: Գուցե Ձեր բացակայության ընթացքում տեղի են ունեցել կարեւոր իրադարձություններ կամ փոփոխություններ, որոնք   ինչ – որ  ձևով կարող են անդրադառնալ Ձեր  աշխատանքի վրա։

  • Պլանավորեք Ձեր օրը

Ձեր առաջին օրը շատ նշանակումներ և ժամկետներ մի նշանակեք: Իդեալական կլինի, եթե հաջողվի առաջին աշխատանքային օրը հնարավորինս ազատ ու հեշտ դարձնել, որպեսզի երեկոյան հոգնածությունից չփլուզվեք: Շաբաթվա ընթացքում աստիճանաբար բարձրացրեք ձեր տեմպը:

Ժամանակ հատկացրեք պլանավորելու ձեր օրը կամ շաբաթը, կենտրոնացեք ձեր առաջնահերթությունների վրա և մի վախեցեք օգնություն խնդրել գործընկերներից:

  • Ավելի շատ ժամանակ տրամադրեք հոբբիներին

Եթե ​​հետարձակուրդային դեպրեսիան գերակշռում է, արեք մի բան, որը Ձեզ հաճույք կպատճառի: Թույլ մի տվեք, որ աշխատանքը արձակուրդից հետո ձեզ սպառի:

Հետևելով   այս պարզ կանոններին  դուք կարող եք ոչ միայն ապահովել Ձեր հանգիստը    աշխատանքից, այլև վերադառնալ աշխատանքի ՝ հետարձակուրդային նվազագույն դեպրեսիայով:

Թողնել մեկնաբանություն

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվի